Ceko hakkında Mezunların Görüşleri

mezun 1

ewet işletme iktisat mezunu aranmakta çeko yazmaz sınav bildirilerindede yazmaz çeko iktisat işl. yazar...ing. bilsen iyi kötü farketmez ama şunu unutma sağlam ing. olursa hukuk fak.den daha iyidir buna inan...ii para kazanırsın

Mezun 2

aradan baya vakit geçmiş ama bende birşeyler yazmank istiyorum,insan kaynakları ve danışmanlık şirketleri çeko mezunu arıyor,ve çeko mezunları iş hukuku uzmanı olduğu için kafayaı kullanmaları durumnda işsiz kalmazlar,geleceği olan bir bölüm...

Mezun 3

Çeko mezunları işletme,maliye,iktisat gbi alanların başvurdukları iş alanlarına başvurabilirler. Kaymakamlık sınavlarına bile ön görülen şartları taşıdıktan sonra girebilirler.Çeko zaten aslı iktisat fakültesinin bölümüdür.Özel sektörde mali müşavir,insan kaynakları yöneticisi,finans,banka v.b. alanlarda iş imkanları daha geniştir. Önemli olan çekonun ders içeriğindeki bir alanda uzmanlaşmak tecrübe sahibi olmak örn:İnsan kaynakları ya da ekonomi v.b.

Mezun 4

arkadaşim bende Çeko Mezunuyum şimdi Gümüşhane maliyede çalışıyorum Söyledikleri İçtenlikle katılıyorum çeko bölümünün Yeni ve mezun sayısının az olması çeko Mezunlarını fazla Önemsememelerine neden oluyor onun için çeko mezunları olarak birlik içinde hareket edilmesi ve sesimizin birilerine duyurulması gerekmekte çünkü bu bölümün buna herbölümden daha çok ihtiyacı olduğuna inanmaktayım...

Mezun 5

 

Arkadaşlar merhaba.Bu başlığın açılmasına oldukça senvindim.Ben 2004 gazi çeko mezunuyum. Şuan Maliye Milli Emlak Memuruyum.

Çeko mezunu olarak çekocuların i.i.b.f. öğrencileri içinde arka planda kalmasına üzülüyorum. Bunun sebebini bölümümüzün yeterince tanınmamasından/tanıtılmamasından kaynaklandığını düşünüyorum. 

 

Mezun6

iktisat, işletme ve hatta uluslararası ilişkilerden daha zor olan iibf'nin bir bölümü. kesinlikle diğerlerinden daha kolay diye düşünülerek çeko seçilmemelidir. ayrıca bu bölümü bitirenler bir hukukçudan çok iş hukuku bilgisine sahip olurlar.

Mezun 7

ekonomiye ilgisi olup sakın yazmayın diyeceğim bölüm iktisatçı olsanız okulun başından sona kadar iktisat öğrenir iktisatçı sıfatı alır çıkarsınız işletme yazsanız aynı şekilde işletme dersleri alır işletmeci olursunuz muhasebe yazsanız muhasebeci olursunuz fakat bu bölümde biraz iktisat biraz işletme biraz hukuk biraz da muhasebe katıp bölüm açmışlar 3 ve 4. sınıftada sizi sendikacı yapmaya çalışıyorlar 3. sınıfım ciddi ciddi okulu bırakmayı düşünüyorum.. mezun olunca yabancı dil bilgisayarın yoksa mümkün değil işe giremezsiniz zaten bu ülkede yabancı diliniz iyi olsun diplomanızda çöpçülük bölümü yazsa bile iş bulursunuz üzüldüğüm nokta ailemin o kadar emek harcadığı ve benim bir bok olacağımı sanmaları ama şu an anladım ki bu bölümden mezunsanız hiçbirşey değilsiniz..

Benim İzlenimlerim

Bolumu okuyanlar yalnizca okul tanitimlarindaki yazilardan edindikleri bilgilerle calisma alanlarindan bahsetmisler. Bir gercek ki taninmis bir bolum degil ve 2000 lerden beri halen ayni seviyede populerligi. Is bulma konusunda anladigim bu bolumu sadece okumak yalnizca memur olmaniza yetiyor. O konudada KPSS de az kontejan oldugundan sikayet var ki genelde kpss ye 3. 4. girislerinde memur olabilmis mezunlar. Bu isin kotu tarafi tabi. Iyi yani ise Iyi cok iyi ingilizce bilince ve birkac bilgisayar egitimi alinca ozel sektorde onunuzun cok acik olmasi. Bu ozelliklerle zaten okumasanda onun acik olur diye dusunebilir ama burda ingilizce ve bilgisayara hakim bir hukukcudan daha fazla Is Hukuku bilen Insan iliskilerinde egitim almis bir ekonomi uzmanindan bahsediyorum. Egerki okurken kendinzi gelistirebilirseniz ozelde iyi paralar kazanabileceginiz bir bolum CEKO. Kendinize sormaniz gereken soru ise su kendimi ne kadar gelistirebilirim icimde bu heves ne kadar vr ve bana yetermi ??

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !